21 September 2010

Menu Petang Hari Ini



Menu petang hari ini..cucur udang dgn kuah kacang..erm..sedapppp.....jemputlah makan...

10 ulasan:

asleenda berkata...

lamenye tak makan cucur udang cicah kuah kacang macam ni..
adoiiii...
lelehhhh...hehehhe..

rosszie7 berkata...

hi leen..kena try tuh..sdappp.petang2 makan kan dengan ayaq kopi lagik tuh..hu2..

CahNdeso berkata...

Assalamualaikum, lame dah tak makan cucur udang kuah kacang macam ni, sedaaap dan lezaaat sekali... leleh menetes nih liur..xaxaxa Salam cinta, perdamaian dan persaudaraan for you

Ayu Safieza berkata...

Hi ros...thank u sudi singgah rumah ayu, ada kawan2 kita x dpt masuk lak, tp smlm dah scan memang xdak virus la..Google has not detected any malware on this site..

Rasa2nya tuannya lagi teruk kena virus demam selsema n batuk ni...Ros pun jaga makan n minum air byk2 yer..kat Trg ni panasss..la ni...kat sana ok ker?

Ni email ayu ya..

Humairazulkarnain@yahoo.com

P/s:yip yip horeey! Dpt aaadiah wak ubat cakit niiiii...:)

haszuraidah ishak berkata...

sedapnyer..terliur dah ni.

sweetsal berkata...

sedapnye..cucuq udang, bila tah nak buat..pekena gn teh tarik pun sedap..hehe

ros berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
rosszie7 berkata...

hi cahndeso..ya lakan..k ros pun pasal teringin tu yg wat tuh...salam perkenalan dan pendamaian juga dr k ros ya..

rosszie7 berkata...

to sweetsal,has..he2..kena try tuh..br best..apatah lg kena ngan teh tarik tu kan..hu2..

rosszie7 berkata...

to ayu..sama2 ya ayu..ros doakan ayu cepat2 sembuh ya..sian ayu..demam2 pun msh sempat jengok kawan2 especially ros nih..hu2..insyallah..rajin2 mkn ubt ya..moga cepat2 sembuh..leh la sambung gebang2 lgkan..hiks2..