09 September 2010

GA Contest Tinggal Lagi 2 Hari Sahaja !!

Salam semua ya..sempena Ramadhan Al-Mubarak ini..ros dengan berbesar hati dan ikhlas mengadakan GA Contest nih untuk semua rakan2 blogger di luar sana ya..Jomlah join beramai2..kepada rakan2 yg dah join GA nih ros ucapkan byk2 t kasih ya..dan tunggggguuu terjahan ros ke blog anda pd atau 11/9/2010 nih...much2 appreciated for you alls ya..dan pd yg baru nak join..sila2kanlah ya..memeriahkan lg GA contest nih disamping mengeratkan lg silaturrahim sesama kita semua ya sempena bulan Ramadhan Al-Mubarak nih..amin..dan inilah Syarat-syaratnya mudah shj iaitu seperti berikut : - (utk lihat hadiahnya..bolehlah scroll eentry dibawah ya) CEPAT2..TINGGAL HANYA 2HARI SHJ LAGI UTK KEPUTUSAN GA CONTEST ROS ya...

Buatlah entry mengenai GA ni kat blog anda

Link kan ya blog Coklatchoc4u dengan blog anda

Letakkan link Coklatchoc4u diside bar anda

Kemudian letaklah komen anda dekat Entry nih ya

Dan anda mestilah follower @ baru nak jd follower @ tak jadi lagi follower pun boleh join ya..(tapi kalau tak nak jd pun takpe..kalau nak jadipun takpe..follower yg ke-700..ada hadiah misteri..menanti anda)

Terbuka kepada semua follower Coklatcho4u..tak kiralah di dalam Negara @ di luar Negara ya

GA nih bermula pada 11 Ogos sehingga 11 Sept 2010

Semoga Berjaya ya…

3 ulasan:

suzie rahman berkata...

salam..wah xsabar nya.hope der rezeki.
di kesempatan ni, nk ucap selamat hari raya.

rosszie7 berkata...

to suzie..tq ya..k ros pun sama jugak nk ucapkan slmt hr raya aaf zahir dan batin ya...insyallah...kalau ada rezeki..tentu suzie dapat..doa2kanlah ya..amin..;)

layyinul harir berkata...

salam k.ros...x sbr ni nk tau sape pmng nye..hehe...slmt ary ryer k.ros..